V primeru odstopa od pogodbe ponudnik Calin d.o.o nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma ali najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če ponudnik ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje najkasneje 14 dni po prejemu naročila.
Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo orginalnega računa.
Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu na račun tistega plačilnega sredstva, ki ga je kupec uporabil pri nakupu.
Kupec ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b. člena.
Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko kupec obvestilo o odstopu predloži ponudniku na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Ponudnik lahko na svoji spletni strani ponudi kupcu tudi možnost, da izpolni obrazec iz petega odstavka tega člena in ga izpolnjenega predloži nazaj ponudniku ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja kupčeva volja za odstop od pogodbe. Obrazec si lahko kupec naloži tukaj. V takem primeru mu ponudnik nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi kupec.
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@oliviers-co.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na lastne stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom vrne po pošti. Če želi blago vrniti na stroške ponudnika, se mora o tem dogovoriti z referentom ponudnika, ki bo na kupčev naslov poslal kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen. Ponudnik pošiljk z odkupnino ne sprejema! Ob vračilu morajo biti vsi kupljeni izdelki neodprti, nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži. Priložena morajo biti tudi morebitna darila, ki jih je kupec prejel ob nakupu.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bla napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemur mu ponudnik mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku ponudnika, s katerim je sklenil pogodbo.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, od kar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Ponudnik mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki jo uporablja ponudnik. To stori tako, da ponudnika obvesti, ta pa mu po dogovoru pošlje dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil iz paketa) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika, če garancija obstaja.
Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.
V primeru dodatnih vprašanj nas pokličite na 059 021 813 ali nam pišite na elektronski naslov: info@oliviers-co.si
Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga, razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«, ali ob nakupu nad zneskom 70,00 €. Cena poštnine znaša 5,00 €. Znesek se bo izpisal ob zaključku naročila kupca ter bo zaveden na računu, ki ga bo kupec prejel skupaj z naročenimi izdelki.
Za dostavo naročil na območju Republike Slovenije ponudnik uporablja dostavno službo DPD. Naročene izdelke dostavna služba dostavi na naslov kupca, ki ga je ta navedel kot naslov za dostavo. Pri plačilu po povzetju si dostavna služba obračuna dodatno provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku DPD. Pri plačilu predračuna, ali pri plačilu s kartico tega stroška ni.
Kupec lahko naročeno blago prek spleta prevzame brez plačila poštnine na naslovu trgovine Oliviers&Co, Ciril Metodov trg 20, 1000 Ljubljana, v roku uradnega delovnega časa trgovine. Ob prevzemu mora imeti s seboj potrdilo o naročilu ali kopijo originalnega računa, ki ga mora pokazati prodajalcu v trgovini. Prodajalec nato naročeno blago izda kupcu na podlagi tega potrdila.